Author Topic: Vodeni balast  (Read 25025 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline lindbergh

• Mali od palube
  • *
Vodeni balast
« on: November 12, 2008, 11:14:26 AM »
Pozdrav ljubitelji mora,

Posto sam laik u ovoj temi, zanima me, da li se voda u vodenom balastu moze samo ispustati ili se moze i dopunjavati u toku plovidbe (upumpavati)...ova tema mi je prilicno interesantna, a ujedno i maglovita

pozdrav

Offline Dario

• Admiral
Re: Vodeni balast
« Reply #1 on: November 12, 2008, 01:06:06 PM »
mislim da se moze dopunjvat u toku plovidbe ali mora brzina broda biti ispod odredenje brzine ..tako negdje citao  :-\

Offline dag

• Barba
    • fotograf
« Reply #2 on: November 12, 2008, 01:54:35 PM »
Ne znas zasto?
« Last Edit: December 10, 2008, 04:31:35 PM by denister »

Offline lindbergh

• Mali od palube
  • *
« Reply #3 on: November 12, 2008, 02:05:15 PM »
Brzina => pritisak

razlika u brzini => razlika u pritiscima => punjenje balasta

je l' to?

ups...pritisak = tlak :D

Offline jazavac

• Admiral
    • servis Frigomehaničar
« Reply #4 on: November 12, 2008, 04:39:48 PM »
Mene zanima jedan drugi aspekt vodenog balasta. Neki brodovi koriste jake pumpe pogonjene motorom za pretakanje balasta. Dakle, da ne koriste mehanički pogon, nebi u datom trenutku mogli dignuti veću površinu jedrilja i time povećati brzinu. Recimo, da su u regati i u istoj klasi (grupi) sa brodom koji nema vodeni balast. Dali je to uredu naspram posade na brodu koja ne koristi mehanički pogon kao pomoć na svom brodu? Ako  ručno pretaču balast, ili pomoću kretanja broda, ne vidim problem? Što misle o tome jedriličari koji su često na regatama ili su čak bili u toj situaciji? ???
Za dvadeset godina, biti ćeš više razočaran s onim što nisi napravio od onoga što jesi napravio. Zato otpusti konope. Isplovi iz sigurne luke. Uhvati vjetar u svoja jedra. Istražuj. Sanjaj. Otkrivaj.– MARK TWAIN

Offline Dylan

• Mornar
  • **
« Reply #5 on: November 12, 2008, 05:30:56 PM »